خرید و فروش 10 نوع سیر مروارید

سیر مروارید نوعی سیر حبه ای پوست کنده شده است و بعنوان سیر ترشی خام مصرف دارد. سیر خام ترمیم کننده بافت های ریه، معده و کبد است و برای این اعضا خاصیت ضد سرطانی دارد.

سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی است که میکروب ها و باکتری های مضر دستگاه هاضمه و ریه را پاکسازی میکند. سیر مجاری ادرار را پاکسازی می کند و درمان مفید برای خرد کردن سنگ های کلیه و مثانه است.

سیر میتواند مانع انعقاد و لختگی خون شود. سیر باعث کاهش فشار خون و کلسترول می شود. برای ریه سیگاری ها سیر حکم کیسه هوای تازه را دارد.

ترشی سیر مروارید یا ترشی سیر پوست کنده دارای خواص و ویژگی های ارزشمندی است. اما برای دریافت خواص بی نظیر این ماده خوراکی باید در استفاده آن اصل اعتدال را رعایت کنید.

فواید سیر مرواردید

فواید خوردن سیر مروارید و سیر کالباسی برای بدن بسیار است و برای بهبود و درمان بیماری های مختلف مانند:

بعضی از افراد دارای بیماری تبخال که تاول کوچک و پر مایعی است که دردناک بوده و معمولا بر روی بینی و لب ها به دلیل ویروس به وجود می‌آید و بیماری مسری نیز است سیر درمان بسیار خوبی برای جلوگیری و نابودی این تبخال ها است.

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیار با آن مواجه می‌شویم ریزش مو است که هم زنان و هم مردان دچار آن می‌شوند و دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، استرس، آلودگی، کمبود خواب و رژیم غذایی نا مناسب باشد و سیر به عنوان یک داروی طبیعی و گیاهی برای درمان این مشکل است.

دغدغه همه ما در شرکت صنایع غذایی مروارید رضایت شما از کیفیت محصولات و احترام به انتخاب شماست. کیفیتی که از ابتدا و در زمان خلق محصول جدید در واحد R&D ایجاد و در طی یک فرآیند تولید با دستگاه های پیشرفته روز دنیا، توسط پرسنل متخصص واحد کنترل کیفیت و با روش های استاندارد بررسی و پایش می گردد.

ما دائما برای بهبود مستمر و دستیابی به بالاترین سطح کیفیت با برنامه ریزی ممیزی های داخلی و ممیزی های خارجی اقدامات خویش را به چالش می کشیم. اعتبار ادعای ما نظرات مشتریان از مصرف محصولات ماست. این اصل اخلاقی تجارت ماست که برای جلب رضایت مشتریان از بالاترین سطح استانداردهای روز دنیا بهره بگیریم تا همیشه در کنار شما باشیم.

ارسال نظر

EnglishTurkeyEgyptIraqUkrainePakistan
حداقل 4 حرف

تعرفه خدمات بیمه

    نوع محصول خود را انتخاب کنید:

    مقدار درخواستی:

    اطلاعات تماس: